
Saman Groep
Saman Groep: zij geven energie! Aan hun klanten, maar zeker ook aan ons. Voor deze groeiende organisatie in het Zeeuwse Zierikzee organiseerden wij een incompany schrijfworkshop. Waar zij tegenaan liepen: de jonge medewerkers van de klantenservice communiceerden allemaal op hun eigen manier naar klanten toe. Soms weinig subtiel, wat door klanten al snel wordt opgevat als onvriendelijk, ook al bedoelt een medewerker het niet onaardig.
Aan ons de uitdaging om in deze schriftelijke communicatie één lijn aan te brengen en de jonge talenten te helpen bij hun communicatieve vaardigheden. Door middel van leuke schrijfoefeningen in kleine groepjes, zorgden we voor een goede vibe en had iedereen zin om hier ook na de workshop verder mee aan de slag te gaan. Zij blij, wij blij!
‘Tijdens de schrijfworkshop zijn heel wat ogen binnen het KlantAdvies team geopend. Natascha en Rosanne hebben op een rustige, vriendelijke en enthousiaste manier laten inzien dat het klantcontact niet ‘beter’, maar ook ‘anders’ kan. Het team kwam vol nieuwe energie terug van de training en is direct met alle input aan de slag gegaan. Het succes ging als een lopend vuurtje door het bedrijf, dus wie weet zien we Natascha en Rosanne hier vaker!’
